Veelgestelde vragen

 

Tickets

Q: Ik heb een ticket gekocht, maar ik ontvang niet binnen enkele minuten een ticket in mijn email?

A: Het kan zijn dat je ticket in de spam-box terecht is gekomen. Mocht je de mail met je ticket daar vinden, markeer dat emailbericht dan even als ‘vertrouwd’. Hoe meer mensen dat doen, hoe minder tickets in de spam-box zullen komen.  

 

Q: Moet ik mijn tickets uitprinten?

A: Nee hoor, je ticket kan ook vanaf bijvoorbeeld een mobiele telefoon gescand worden. Soms moet je tijdens het scannen even de lichtsterkte van je scherm hoger zetten. Je kunt je binnenkomst bij de bijeenkomst versneller door dit alvast buiten te doen en ook daar alvast je ticket op te zoeken. Binnen is het bereik van veel providers nogal slecht en duurt het vaak lang voor mensen hun ticket gevonden hebben.

 

Q: Ik kan mijn gekochte ticket nergens vinden, is er een mogelijkheid dat jullie die kunnen sturen?

A: Als je bij het kopen van je ticket een account hebt aan gemaakt (dat is altijd erg slim), dan kun je via www.ticketsoft.nl inloggen en daar de QR code van je ticket vinden. Na aankoop van je ticket is er een mail gestuurd door info@ticketsoft.nl naar het emailadres wat je tijdens je aankoop hebt opgegeven. Het kan zijn dat het ticket in je spam-box terecht is gekomen. Kijk daar nog even. Helaas verwijderen de meeste mailproviders na ongeveer een week de berichten uit je spam-box.

 

Q: Online zie ik dat het is uitverkocht, zijn er nog tickets aan de deur te verkrijgen?

A: Bij al onze reguliere bijeenkomsten houden wij een paar tickets beschikbaar voor verkoop aan de deur, in basis zijn deze bedoeld voor mensen die met een groepje komen, waar bijvoorbeeld één geen ticket online heeft kunnen kopen. Hier wordt niet altijd gebruik van gemaakt en dus zijn er bij aanvang van een bijeenkomst altijd wel een paar tickets beschikbaar voor vrije verkoop. Als deze niet meer beschikbaar zijn, zul je moeten wachten tot twee uur na aanvang van de bijeenkomst. Dan kunnen wij kijken hoeveel “no-show” we hebben en of er nog ruimte is om extra mensen toe te laten.

 

Dresscode

Q: Wat is passende kleding voor de dresscode?

A: Zowel Ready-2-Play als The Meantime zijn fetish-SM bijeenkomsten waar fetish en spel het belangrijkste zijn naast een sociale en gezellige middag/avond. Probeer je daar ook op te kleden. Google kan een hele goede inspirator zijn voor een juiste outfit. Op de vraag “Wat moet ik dragen” antwoorden wij steevast “Kleding waarbij jij je Ready to play voelt”, dus van leer, tot rubber, sportswear tot gothic, lycra tot latex, skin tot furry en wat er qua fetish verder nog bij past.

 

Q: Ik heb (nog) geen passende kleding voor de bijeenkomst. Is dat een probleem?

A: Niet elke beginner heeft gelijk al volledige outfits. Dat begrijpen wel. Het zou wel heel fijn zijn als je toch je best doet een beetje in de sfeer van de bijeenkomst te kleden. Mocht dat nu absoluut niet lukken, hou het dan een beetje neutraal en laat dat ook in je gedrag blijken. Als je je een beetje bescheiden opstelt zul je merken dat veel bezoekers erg genegen zijn om je tips en adviezen te geven voor een passende outfit voor de volgende bijeenkomst.

 

Tijdens de bijeenkomst

Q: Kan ik mij ook aanmelden om tijdens een bijeenkomst mijn kinky-dromen door jullie te laten verwezenlijken?

A: Wij faciliteren in het organiseren van de bijeenkomst in een veilige en vertrouwde omgeving, maar wij zijn er niet om met jou te spelen of mensen te verplichten om met jou te spelen. Wees sociaal en toon respect en bouw aan je eigen netwerk en wie weet komen jouw dromen dan nog wel een keer uit.